Skip to main content

Márkaépítés és reklám

Segítünk a márkáknak megtalálni a saját hangjukat, figyelemfelkeltően elmondani a történetüket és kapcsolatot teremteni a közönségükkel. Stratégiát tervezünk, pozícionálunk, márkaidentitást alkotunk. Márkaüzeneteket fogalmazunk meg, vizuális és verbális eszközökkel építjük a márkaimázsát, növeljük hitelességét és támogatjuk termékek és szolgáltatások értékesítését. Egy okos és hatékony reklámkampányra van szüksége? Cége értékeit és presztízsét tükröző éves beszámolóra? Látványos megjelenésre egy szakmai kiállításon? Új termékkel vagy szolgáltatással jelenne meg a piacon? Üljünk le és beszélgessünk.

Márkaépítés

Célja, hogy könnyen felismerhető és szerethető márkát hozzunk létre, mellyel megkülönböztetheti magát a versenytársaktól, vonzó a célközönség számára és képes velük hatékonyan kommunikálni. A márkaépítés folyamata magában foglalja a piaci környezet a versenytársak versenytárs elemzését, a célközönség meghatározását, a márka kommunikációs stílusának meghatározását és vásárlói döntéshozatal feltérképezését.

Identítás

Az egyedi márkaidentitás kialakítása messze túlmutat a logó megtervezésén. A márka megjelenését meghatározó arculati elemek mellett fontos, hogy a márkaüzenetek hangvételét és stílusát éppolyan következetesen és átgondoltan használjuk, mint a kommunikációs anyagokban megjelenő képeket, illusztrációkat, grafikai elemeket és videókat.

Kommunikáció

A márka személyisége, értékei és üzenetei a leghangsúlyosabban a kommunikációs anyagokon keresztül jelennek a világ előtt. A márkát megfelelően pozícionáló és reprezentáló, az értékesítést hatékonyan támogató kommunikációhoz ezért márka alapos ismeretére, megfelelő stratégiára és nem kevés kreativitásra van szükség.   Az Adistrict full-service reklámügynökségként a kutatástól a stratégia megalkotásán át a kommunikációs anyagok kreatív tervezéséig és gyártásáig áll partnerei rendelkezésére.

Digitális marketing

A digitális marketing egy rendkívül sokrétű, gyorsan fejlődő és folyamatosan változó terület, ahol siker érdekében nem árt ismerni a legújabb technológiákat, kommunikációs trendeket, platformokat, módszereket és eszközöket. Egy bizonyos szintig házon belül is figyelemreméltó eredmények érhetők el, azonban hosszú távon a feladatok kiszervezése az optimális megoldás. Válasszon minket partneréül, hogy ön minden erejével arra koncentrálhasson, ami igazán fontos: cége működésére.

Weboldalak, webshopok tervezése

Felhasználóbarát, jól áttekinthető, céges arculatnak megfelelő és vonzó weboldalak és webshopok tervezése és kivitelezése. Tartalomkezelő/CMS rendszerek (Wordpress, Drupal stb) felállítása, keresőoptimalizálás, linképítés és üzemeltetés. Hogy az első benyomás az online térben is tökéletes legyen.

Tartalommarketing

Tartalommarketing olyan tartalmak (szövegek, képek, grafikák, audió- és videó anyagok) létrehozása és eljuttatása a célközönséghez, melyek támogatják vállalkozását az üzleti céljai elérésében. Ezek formátuma lehetnek útmutató, cikk, esettanulmány, e-book, szemléltető videó, podcast, infógrafika, és még sok minden egyéb. Az eszközt a célhoz választjuk. A lényeg, hogy legyen releváns, konzisztens, kreatív és képviseljen értéket a fogyasztók számára.

E-mail marketing

Egy jól karbantartott címlista elengedhetetlen egy hatékony e-mail kampányhoz, de még fontosabb, hogy átgondoltan és célzottan használjuk ezt az eszközt. Kinek, mit, mikor és miért küldjünk? Ezek a legfontosabb kérdések. Mi segítünk megtalálni válaszokat és a legtöbbet hozzuk értékes adatbázisából.

Közösségi média

A közösségi média ma már alapvető egy digitális médiamixben. Érdekes, értékes és rendszeres tartalmat biztosítani a közönség számára azonban átgondolt stratégiát igényel, hiszen minden platform egyedi jellegzetességekkel bír. Facebook, Instagram, LinkedIn… különböző tartalmakra kattintanak a látogatók az egyiken és a másikon. Segítünk itt is eligazodni.

Google Ads

A Google rendszerében két alapvető hálózatban jelenhetnek meg hirdetések. A keresési hálózat jellemzően szöveges hirdetéseket jelenít meg, valamilyen keresés eredményeképpen. A Display hálózatban ezzel szemben képek, videók is megjelennek összetett célzási paraméterek által maghatározott módon. Láthatunk ilyeneket a Google termékekben (Gmail, Youtube, stb) és partneroldalak millióin. Minden nap új lehetőségek jelennek meg a rendszerben. Segítünk megragadni őket.

B2B

A B2B vásárlók túlnyomó többsége ma már az internetet használja a termékek és szolgáltatások felkutatására és összehasonlítására. Ha termékeit nehéz megtalálni, az ajánlatait nem lehet összevetni másokéval, rengeteg potenciális vásárlótól fosztja meg magát. Az Adistrict szakemberei gondoskodnak róla, hogy cége és termékei könnyen és gyorsan megtalálhatók legyenek az online térben, ami új ügyfeleket és sikeresebb értékesítést jelent a cégének. Az online marketing változatos eszköztára mellett természetesen a hagyományos kommunikációs megoldások terén és széles portfólióval állunk ügyfeleink rendelkezésére. Keressen minket és nézzük meg együtt, miben segíthetünk!

Stratégia és taktika

Új ügyfelek szerzése, vagy a meglévő ügyfelek hatékonyabb elérése? Felülértékesítés vagy keresztértékesítés? Promóciók, ismertségnövelés, hűségprogram, termékbevezetés, image erősítés, újrapozícionálás? Segítünk ügyfeleinknek pontosan meghatározni az marketing célokkal összhangban lévő kommunikációs célokat. Célcsoportokat elemzünk, personákat alkotunk, taktikai üzeneteket definiálunk ás átfogó kommunikációs stratégiákat tervezünk. Amire éppen szükség van.

Webanalitika

A hatékony és eredményes B2B kommunikáció érdekében a céges weboldalon zajló forgalommal szinte minden nap foglalkozni kell. Honnan jönnek a látogatók? Mit csinálnak a weboldalon? Mit néznek meg? Hova kattintanak? Milyen hirdetés vezette őket az oldalra? Vásárolni jönnek, vagy informálódni? És a kérdések sora nem ér véget ezzel. Ha válaszokat is szeretne, elengedhetetlen a digitális csatornák elemzése, így valós adatok alapján fejlesztheti weboldalát és javíthatja konverziós eredményeit.

Viszonteladói marketing

A viszonteladói hálózaton keresztül értekesítő cégek számára kínál hatékony megoldást a dealer-marketing programunk.  Az adott márka kommunikációját egy kézben tartó modellünk modell minden résztvevő számára előnyöket kínál: a márkatulajdonos számára a koherens és hatékonyabb kommunikációt, a partnerek számára kevesebb profilidegen feladatot, és minden résztvevő számára jobb értékesítési számokat.

B2B tartalommarketing

Szövegek, képek, grafikák videók… a B2B tartalommarketing eszköztára éppolyan gazdag lehet, mint a fogyasztói kommunikációé. A lényeg is hasonló: érdekes és értékes tartalmakat kínálni a célközönségnek, ami bizalmat épít a céggel és termékeivel/ szolgáltatásaival szemben. Az Adistrict szakemberei nem csak az új tartalmak előállításában, de a meglévő anyagok átstrukturálásában, új médiumra történő adaptálásában, optimalizálásában is készséggel állnak rendelkezésére. 

B2B e-mail marketing

A B2B kommunikációban az e-mail marketing jelentőségét nem lehet eléggé hangsúlyozni. Egy jól megtervezett kampány olyan előnyöket kínál, amivel kevés más kommunikációs eszköz versenyezhet: Remekül célozható, költséghatékony, kiválóan szegmentálható, automatizálható, A/B tesztek segítségével finomhangolható és optimalizálható. És ami a legszebb benne, részletesen elemezhető, így pontosan látja, hogyan térül meg minden egyes forint.

B2B közösségi média

A közösségi média a B2B kommunikációnak is integráns része. Lehetőséget kínál, hogy az adott terület szakembereivel közvetlenül is kapcsolatba lépjen és megismerje igényeiket véleményüket. A LinkedIn és a Facebook (valamint a Twitter, Instagram, Pinterest) emellett fontos platform a szakmai célcsoportok számára releváns információk és tartalmak terjesztésére és az adott szervezet szakértői image-ének támogatására. 

B2B video marketing

A videóanyagok készítése a B2B kommunikációban is egyre nagyobb teret nyer, ami egyáltalán nem meglepő. 10 oldalas részletes leírás vagy… egy-két perces videó a YouTube-on, ami minden kérdésre azonnal választ ad. Szeretné megmutatni, hogyan működik a terméke, melyek a termékváltozatok közötti különbségek, miképpen kell megoldani a felmerülő problémákat?  Vagy beharangozó videóval tenné kíváncsivá a célközönségét? Bármilyen célja is van a forgatásnak, az Adistrict remek stábot és bevált ötleteket kínál tervei megvalósításához.

Shopper marketing

A vásárlói döntések több mint kétharmada, nem a kényelmes fotelban és látványos TV- reklámok hatására születik. Nem egy pár pillanatig látott óriásplakát hatására kerülnek a termékek a kosarakba.  A vásárlók nagyon sokszor a boltokban döntenek a márkák sorsáról és mindössze 5%-uk hűséges a kategórián belül egy-egy márkához. Éppen ezért különösen fontos, hogy megértsük a vásárlók motivációit és hatékonyan befolyásoljuk őket a döntéshozatal helyszínén, az üzletek polcai előtt. Shopper marketing specialistáink lehet, hogy egészen új megvilágításba helyezik értékesítési stratégiáját.

Shopper marketing

A boltokba betérő vásárlók nagyon sokszor nem egy konkrét terméket kívánnak beszerezni. Általában megoldást keresek valamilyen „problémára” legyen az csak egy esti vacsora, vagy új gumi az autóra. Annak érdekében, hogy az ön terméke minél gyakrabban kerüljön a kosarakba, érdemes átgondolt shopper marketing stratégiával fogadni a vásárlókat. Számít, hogy a hol és milyen környezetben helyezi el a terméket. Fontos, hogy a termék kiszerelése, mérete. Üzenetet hordoz a csomagolás színe, formája, anyaga. Lényeges szempont a termék és a riválisok ára éppúgy, mint a különböző promóciók és kommunikációjuk. Az Adistict segít eligazodni a shopper marketing világában, hogy a terméke a kasszáknál is jól teljesítsen. 

Eladótéri (in-store) reklámok

Praktikus állványok a termékek bemutatására, látványos POS anyagok, wobblerek, polctálcák, parazita displayek, padlómatricák… Az eladótérben minden négyzetméteren ádáz küzdelem zajlik a vevők figyelméért és pénztárcájáért. Legyen szó akár egy rövid életű sales promócióról, vagy exkluzív termékkihelyezésről, az Adistrict figyelemfelkeltő in-store megoldásai hatékonyan segítik termékei értékesítését. 

Termékarculat- és csomagolástervezés

Kevesebb mint egy másodperc. Ennyi ideje van egy terméknek, hogy magára irányítsa a polcok előtt elhaladó vásárlók figyelmét.   A jó csomagolástervnél azonban a figyelemfelkeltő design csak a feladat egyik része. A tervezés során legalább ilyen fontos a csomagolás logisztikai és védelmi funkciója is. Összetett feladat, amit kizárólag a szakterületen jártas grafikusok képesek megoldani.

Rendezvényszervezés

Ötletes koncepció, látványos dekoráció, minőségi catering, hozzáértő személyzet, körültekintő szervezés, zökkenőmentes lebonyolítás… Sok minden kell ahhoz, hogy egy céges rendezvény sikeres és emlékezetes legyen, nem utolsó sorban pedig megtérüljön a ráfordított pénz és idő. Mi igazán szeretjük a kihívásokat, de legalább ennyire az elégedett mosolyokat, melyekkel a rendezvényeink során találkoznak ügyfeleink.

Szakmai kiállítások és vásárok

Az online marketing előretörése sem csökkentette a szakmai kiállítások és vásárok jelentőségét. A személyes találkozók, az információcsere, az üzleti kapcsolatok kialítása és ápolása legalább olyan fontos részei ezeknek az eseményeknek, mint az új termékek és szolgáltatások bemutatása. A cég presztízsét tükröző megjelenés, standdekoráció, személyzet és catering biztosítása komoly feladat, melynek terhét örömmel vesszük le a válláról.

PR események, sajtótájékoztatók

Rendkívüli esemény történt a cég életében, amit szeretne tudatni a világgal? Tájékoztatni szeretné az online- és offline médiát, de nem tudja, hogyan kell egy sajtóeseményt megszerveznie? Bízza ránk a feladatot és mi örömmel segítünk a teljes esemény megszervezésében és lebonyolításában, a vendéglista és a szereplők összeállításától a különböző közlemények és beszédek megírásán át egészen az események utánkövetéséig.

Évfordulók, csapatépítők, dolgozói party-k

Semmi nem hozza úgy össze a cég munkavállalóit, mint egy jó hangulatú szabadidős program. Lehet egy céges évforduló ünnepélyes és egyben szórakoztató is? Egészen biztosan. Szeretne olyan csapatépítő hétvégét, ami nemcsak egy szimpla bulizás, de az együttműködés és a bizalom is javul a munkatársak között? Vannak ötleteink. Még egy sikeres projektzáró buli is lehet olyan esemény, amit évek múlva is emlegetnek a résztvevők.

Keressen minket és ossza meg velünk, hogy milyen kihívások előtt áll a vállalkozása. 

ÜZENETET KÜLDÖK