Rólunk
Az ADISTRICT reklámügynökséget egyetlen határozott céllal alapítottuk. Szeretnénk a feltörekvő hazai márkák és vállalkozások számára is magas színvonalú /világszínvonalú marketing-kommunikációs támogatást nyújtani.
(Olyat,) Amilyet itthon eddig csak a nagy nemzetközi cégek élvezhettek. Nem ugyanazt - természetesen. Jól tudjuk, hogy a kis- és középvállalkozások igényei és lehetőségei különböznek egy dollármilliárdos vállalatbirodalométól.
De hiszünk abban, hogy aki a saját álmait akarja megvalósítani, aki a saját pénzét kockáztatja, megérdemli ugyanazt a figyelmet, professzionalizmust és igényességet, mint aki egy kimeríthetetlennek tűnő büdzsé felett rendelkezik.
Nem ismerjük még egymást. Egyelőre. De azt ígérhetjük, hogy mindent megteszünk, hogy a lehető legalaposabban megismerjük vállalkozását, termékeit, szolgáltatásait és vásárlóit.
Hogy megértsük a problémáit és feltérképezzük a lehetőségeit. Bármilyen kommunikációs célt is tűzzünk ki magunk el, olyan stratégiát és taktikai javaslatokat teszünk le az asztalára, melyek messzemenőkig figyelembe veszik költségekkel és a megtérüléssel kapcsolatos elvárásait. Mindig lesz Önre időnk és örömmel beszélgetünk a márkájáról.
Ha úgy érzi, segítségre lehetünk, keressen minket akár most!
Hogyan dolgozunk
Hiszünk az átláthatóságban és a kiszámíthatóságban. Ha minket választ, mindig pontosan tudni fogja, hol tart éppen a projektje, milyen munkafázison dolgozunk, és mikor lépünk a következő szintre. Hivatali időben elérhetők vagyunk, a nehézségekről időben tájékoztatjuk, és felelősséget vállalunk a döntéseinkért.
A partnerei leszünk, akik ugyanazért dolgoznak, mint ön: cége sikeréért. Működési modellünk is egyszerű és átlátható. Minden projekt esetében az alábbi munkafázisok követik egymást, melyekhez – a tervezhetőség érdekében – határidőket rendelünk.
Kutatás
- Interjúk a márka/termék/szolgáltatás ismerőivel, felelőseivel
- Termék/szolgáltatás kategóriájának feltérképezése
- Üzleti célok, marketing célok, kommunikációs célok definiálása
- Versenytársak ajánlatainak és kommunikációjának elemzése
- A vásárlók és fogyasztók viselkedésének, motivációinak, döntéshozatali útvonalának elemzése
Stratégia és taktika
- SWOT analízis
- Kommunikációs stratégia megalkotása
- Taktikai elemek meghatározása
- Kreatív koncepciók és kampányüzenetek definiálása
- Kommunikációs csatornák meghatározása
Megvalósítás
- Kreatív anyagok megtervezése (szövegek megírása, vizuális világ megalkotása)
- IT és technológiai háttér fejlesztése (weboldal, applikáció)
- Szerzett média (Earned media) megjelenések (SEO, közösségi média, PR és együttműködések)
- Fizetett média (Paid media) – PPC, programozott hirdetések, közösségi média hirdetések, keresőmarketing
- Rendezvények, PR események szervezése, élménymarketing elemek kidolgozása
Ellenőrzés, utánkövetés
- a kommunikációs tevékenységek, üzenetek és csatornák elemzése
- a kampány finomhangolása, módosítása
csapatunk

Kovács Béla
E-mail: bela.kovacs@adistrict.hu
Tel.: +36 30 634 5730
Keressen minket és ossza meg velünk, hogy milyen kihívások előtt áll a vállalkozása.