Skip to main content

Rólunk

Az ADISTRICT reklámügynökséget egyetlen határozott céllal alapítottuk.  Szeretnénk a feltörekvő hazai márkák és vállalkozások számára is magas színvonalú /világszínvonalú marketing-kommunikációs támogatást nyújtani. 

(Olyat,) Amilyet itthon eddig csak a nagy nemzetközi cégek élvezhettek. Nem ugyanazt - természetesen. Jól tudjuk, hogy a kis- és középvállalkozások igényei és lehetőségei különböznek egy dollármilliárdos vállalatbirodalométól. 

De hiszünk abban, hogy aki a saját álmait akarja megvalósítani, aki a saját pénzét kockáztatja, megérdemli ugyanazt a figyelmet, professzionalizmust és igényességet, mint aki egy kimeríthetetlennek tűnő büdzsé felett rendelkezik.


Nem ismerjük még egymást. Egyelőre. De azt ígérhetjük, hogy mindent megteszünk, hogy a lehető legalaposabban megismerjük vállalkozását, termékeit, szolgáltatásait és vásárlóit. 

Hogy megértsük a problémáit és feltérképezzük a lehetőségeit. Bármilyen kommunikációs célt is tűzzünk ki magunk el, olyan stratégiát és taktikai javaslatokat teszünk le az asztalára, melyek messzemenőkig figyelembe veszik költségekkel és a megtérüléssel kapcsolatos elvárásait. Mindig lesz Önre időnk és örömmel beszélgetünk a márkájáról.

Ha úgy érzi, segítségre lehetünk, keressen minket akár most!

Üzenetet küldök

Hogyan dolgozunk

Hiszünk az átláthatóságban és a kiszámíthatóságban. Ha minket választ, mindig pontosan tudni fogja, hol tart éppen a projektje, milyen munkafázison dolgozunk, és mikor lépünk a következő szintre. Hivatali időben elérhetők vagyunk, a nehézségekről időben tájékoztatjuk, és felelősséget vállalunk a döntéseinkért. 

A partnerei leszünk, akik ugyanazért dolgoznak, mint ön: cége sikeréért. Működési modellünk is egyszerű és átlátható. Minden projekt esetében az alábbi munkafázisok követik egymást, melyekhez – a tervezhetőség érdekében – határidőket rendelünk.

Kutatás
  • Interjúk a márka/termék/szolgáltatás ismerőivel, felelőseivel
  • Termék/szolgáltatás kategóriájának feltérképezése
  • Üzleti célok, marketing célok, kommunikációs célok definiálása
  • Versenytársak ajánlatainak és kommunikációjának elemzése
  • A vásárlók és fogyasztók viselkedésének, motivációinak, döntéshozatali útvonalának elemzése
Stratégia és taktika
  • SWOT analízis
  • Kommunikációs stratégia megalkotása
  • Taktikai elemek meghatározása
  • Kreatív koncepciók és kampányüzenetek definiálása
  • Kommunikációs csatornák meghatározása
Megvalósítás
  • Kreatív anyagok megtervezése (szövegek megírása, vizuális világ megalkotása)
  • IT és technológiai háttér fejlesztése (weboldal, applikáció)
  • Szerzett média (Earned media) megjelenések (SEO, közösségi média, PR és együttműködések)
  • Fizetett média (Paid media) – PPC, programozott hirdetések, közösségi média hirdetések, keresőmarketing
  • Rendezvények, PR események szervezése, élménymarketing elemek kidolgozása
Ellenőrzés, utánkövetés
  • a kommunikációs tevékenységek, üzenetek és csatornák elemzése
  • a kampány finomhangolása, módosítása

csapatunk

Kovács Béla

Kovács Béla

ügyvezető

E-mail: bela.kovacs@adistrict.hu

Tel.: +36 30 634 5730

Keressen minket és ossza meg velünk, hogy milyen kihívások előtt áll a vállalkozása. 

ÜZENETET KÜLDÖK